Hva gjorde vi før? Da vi ikke hadde Ebay.

21 04 2010

Bensinlokket på en TT er en staselig sak.....

Det er vel noe av det flotteste og mest finurlige som finnes på internett. Ser litt vanskelig ut til å begynne med, til man har funnet ut av søkefunksjonen og hvordan man skal søke.

Hele Europa og USA kommer opp ved bare noen tastetrykk.

Verdens største markedsplass Ebay, hvor du nær sagt kan kjøpe alt. Her tror jeg ikke det er noen begrensning.

For mitt vedkommende var det bildeler som brakte meg inn hit. Bildeler til min kjære Audi TT.

Helt fra jeg kjøpte bilen har det irritert meg det oppskrapede bensinlokket på høyre bakskjerm. Bensinlokket som skulle være prikken over I-en på en TT.

Jeg forstod fort hvorfor dette ikke hadde blitt byttet av tidligere eier, da jeg hørte prisen på Killi. Hele lokket måtte kjøpes komplett og prisen var 2700.-.

Det er galskap å kjøpe noe så dyrt selv om det altså var prikken over I-en vi snakket om.

Jeg brukte noen kvelder på å føle meg frem på Ebay. Plutselig dukket det riktige lokket opp til en Audi TT 8N. Bare brøkdelen av prisen og fra et firma med det klingende navnet ”Happy parts”.

Felgkoppene kom helt fra Hong kong

Da også grillen var sprekt og kapslene over hjulmutterne på 17 toms felgene var oppskrapet, ble det til at jeg kjøpte det også. Kapslene kom helt fra Hong Kong, men helt lik de originale fra Tyskland.

Ny Audi radio er også bestilt, så nå er jeg blitt en ivrig Ebay bruker.  En fantastisk markedsplass, hvor det både er spennende og en fornøyelse å handle.

Grillen var perfekt og med nytt skinnende quattro emblem.


Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar